Toimintasuunnitelma 2021

Etusivu,Toiminta

Vaalit 2021

Toimintasuunnitelmavuoden aikana on kuntavaalit, joihin valmistautumista jatketaan toimintavuoden alkaessa. Yhdistys tukee sosialidemokraattien ehdokkaita tarvittaessa, avustamalla mainosten jakamisessa ja muussa mainonnassa.

Vappu 2021

Kunniakäynti Haapasalon hautamuistomerkillä 1.5.2021. Osallistumme Paimion ja Sauvon yhteiseen Työväen Vappu -tapahtumaan Iskun talolla 1.5.2021.

Stipendi 2021

Jaetaan Paimion Sosialidemokraatit ry:n perinteinen stipendi Vistan koulun yläluokkalaiselle, joka on toiminut yhdistyksen arvojen mukaisesti osoittamalla reiluutta ja suvaitsevaisuutta koulutovereitaan kohtaan.

Kokoonnumme kerhohuoneella säännöllisesti sen viikon maanantaina, jolloin on kaupunginhallituksen tai -valtuuston kokous. Tilaisuudet ovat avoimia kaikille kuntalaisille, mutta erityisesti kunnallisissa luottamustehtävissä toimiville sosialidemokraateille. Palaverien puheenjohtajana toimii valtuustoryhmän puheenjohtaja.

Sääntömääräisten kevät- ja syyskokousten lisäksi järjestetään yleiskokouksia tarpeen mukaan. Yleiskokouksiin kutsutaan alustajiksi alueen kansanedustajia tai muita kokouksen teemaan sopivia alustajia. Kutsutaan Paimion nuorisovaltuustoa esim. kk-kokoukseen kertomaan toiminnastaan.

Edustus ja järjestölliset tapahtumat

Osallistutaan V-S Sos.dem. piirin ja V-S Sos.dem. Naispiirin tapahtumiin ja sääntömääräisiin kokouksiin. Huomioidaan omien kokousten suunnittelussa valtakunnalliset järjestölliset tapahtumat.

Yhdistyksen kokouspaikkana on pääsääntöisesti yhdistyksen kerhohuone. Lisäksi yhdistys vuokraa kerhohuonetta myös muille yhdistyksille sekä yksityishenkilöille. Yli 12 käyttökertaa tarvitsevalta yhdistykseltä/yhteisöltä peritään 33 euroa käyttökuukaudelta. Kertamaksuna kerhotilan käytöstä peritään 35 euroa. Pidetään siivoustalkoita tarpeen mukaan.

Johtokunta valmistelee tilaisuuksia tarpeen mukaan.

Jäsenistön muistaminen

Muistetaan jäsenistöä 50, 60, 70, 80 v. jne. merkkipäivinä kukkasin tai Kansan Sivistysrahaston onnitteluadressilla. Myös surukukkasin tai adressilla.

Arkistointi

Tavoitteena asiakirjojen/pöytäkirjojen dokumentointi toimintavuoden aikana.