Toimintasuunnitelma 2020

Vaalit 2020
Toimintasuunnitelmavuoden aikana ei ole säännönmukaisia vaaleja. Seuraavana vuonna 2021 on kuntavaalit, joihin aletaan toimintavuoden aikana valmistautua.

Vappu 2020
Kunniakäynti Haapasalon hautamuistomerkillä 1.5.2020. Paimion ja Sauvon yhteinen Työväen Vappu -tapahtuma Iskun talolla 1.5.2020, johon osallistumme v. 2019 tapaan.

Stipendi 2020
Jaetaan Paimion Sosialidemokraatit ry:n perinteinen stipendi Vistan koulun yläluokkalaiselle, joka on toiminut yhdistyksen tavoitteiden mukaisesti osoittamalla reiluutta ja suvaitsevaisuutta koulutovereitaan kohtaan.

Kokoonnumme kerhohuoneella säännöllisesti sen viikon maanantaina, jolloin on kaupunginhallituksen tai -valtuuston kokous. Tilaisuudet ovat avoimia kaikille kuntalaisille, mutta erityisesti kunnallisissa luottamustehtävissä toimiville sosialidemokraateille. Palaverien puheenjohtajana toimii valtuustoryhmän puheenjohtaja.

Sääntömääräisten kevät- ja syyskokousten lisäksi järjestetään yleiskokouksia tarpeen mukaan. Yleiskokouksiin kutsutaan alustajiksi alueen kansanedustajia tai muita kokouksen teemaan sopivia alustajia. Kutsutaan Paimion nuorisovaltuustoa esim. kk-kokoukseen kertomaan toiminnastaan.

Edustus ja järjestölliset tapahtumat
Osallistutaan V-S Sos.dem. piirin ja V-S Sos.dem. Naispiirin tapahtumiin ja sääntömääräisiin kokouksiin.
Huomioidaan omien kokousten suunnittelussa valtakunnalliset järjestölliset tapahtumat:

Johtokunta valmistelee tilaisuuksia tarpeen mukaan.

Jäsenistön muistaminen
Muistetaan jäsenistöä 50, 60, 70, 80 v. jne. merkkipäivinä kukkasin tai Kansan Sivistysrahaston onnitteluadressilla. Myös surukukkasin tai adressilla.