Toimintasuunnitelma 2019

Vaalit 2019
Toimintasuunnitelmavuonna pidetään mahdollisesti kolmet vaalit:

Vappu 2019
Kunniakäynti Haapasalon hautamuistomerkillä 1.5.2019. Paimion ja Sauvon yhteinen TYÖVÄEN VAPPU -19 TAPAHTUMA. Iskun talolla 1.5.2019, johon osallistumme vuoden 2018 tapaan.

Stipendi 2019
Jaetaan Paimion Sosialidemokraatit ry:n perinteinen stipendi Vistan koulun yläluokkalaiselle, joka on toiminut yhdistyksen tavoitteiden mukaisesti osoittamalla reiluutta ja suvaitsevaisuutta koulutovereitaan kohtaan.

Yhdistyksen kerhohuoneella kokoonnutaan säännöllisesti sen viikon maanantaina, jolloin on kaupunginhallituksen tai valtuuston kokous. Tilaisuudet ovat avoimia kaikille kuntalaisille, mutta erityisesti kunnallisissa luottamustehtävissä toimiville sosialidemokraateille. Palaverien puheenjohtajana toimii valtuustoryhmän puheenjohtaja.

Sääntömääräisten kevät- ja syyskokousten lisäksi järjestetään yleiskokouksia tarpeen mukaan. Yleiskokouksiin kutsutaan alustajiksi alueen kansanedustajia tai muita kokouksen teemaan sopivia alustajia.

Johtokunta valmistelee tilaisuuksia tarpeen mukaan ja ensimmäinen pidetään tammikuun 27.päivänä kuukausikokouksen merkeissä.