Toimintasuunnitelma 2017

Vaalit

Seuraavat kuntavaalit järjestetään 9.4.2017, ennakkoäänestys kotimaassa on 29.3.–4.4.2017. Yhdistyksen tavoitteena on asettaa kolmekymmentä kuntavaaliehdokasta.

Lisäksi valmistaudutaan tammikuussa 2018 pidettäviin tasavallan presidentinvaaleihin sekä suunnitteilla oleviin maakuntavaaleihin.

Vappu 2017

Osallistutaan Turun Sos.dem. kunnallisjärjestön vappujuhliin.

Stipendi

Jaetaan Paimion Sosialidemokraatit ry:n perinteinen stipendi yläluokkalaiselle, joka on osoittanut reiluutta ja suvaitsevaisuutta koulutovereitaan kohtaan.

Yhdistyksen kerhohuoneella kokoonnutaan säännöllisesti sen viikon maanantaina, jolloin on kaupunginhallituksen tai valtuuston kokous. Tilaisuudet ovat avoimia kaikille kuntalaisille, mutta erityisesti kunnallisissa luottamustehtävissä toimiville sosialidemokraateille. Palaverien puheenjohtajana toimii valtuustoryhmän puheenjohtaja.

Sääntömääräisten kevät- ja syyskokousten lisäksi järjestetään yleiskokouksia tarpeen mukaan. Yleiskokouksiin kutsutaan alustajiksi alueen kansanedustajia tai muita kokouksen teemaan sopivia alustajia.

Johtokunta valmistelee tilaisuuksia tarpeen mukaan. Paikallisiin tapahtumiin osallistumisesta johtokunta päättää erikseen. Pyritään järjestämään varainhankintana yksi kirpputoritapahtuma.